Re: passar de paquets instal.lats localment a repositoris estàndard?

El Tue, 04 Feb 2014 18:46:22 +0100
alex@probeta.net va dir:

> Benvolguts/des debianites,
>
> Me trobo treballant amb un ordinador amb Debian testing on fa bastant de
> temps algú va configurar com a repositori deb-multimedia i després el va
> treure dels repositoris.
>
> Com a conseqüència han quedat instal.lats bastants paquets de còdecs
> antics d'aquest repositori deb-multimedia, però no els puc treure, ja
> que em surt aquell típic missatge de que per dependències em treurà el
> Gnome.

El gnome és gratis!  :)

Pots treure'l i posar-lo totes les vegades que vulguis. I estem al 2014, no és com quan ens vam conèixer que baixàvem 1MB cada 3 minuts amb el mòdem.

Jo deixaria que l'esborrés, total, solament perds el programa les teves dades i les teves configuracions es queden al /home, i quan s'instal·li de nou el gnome ja el tens configurat.

Per una altra banda, si et fixes, el teu problema és el mateix que el que tenia Ernest Adrogué amb el mplayer (llegir fil complet i deduir una mica http://lists.debian.org/20140129171741.GA17034@doriath.local). És a dir, a debian testing no estan entrant certs paquets perque a SID estan fallant i perque estan decidint de ¿treure ffmpeg?.

Les teves aplicacions son bones, solament estan adelantades a allò que ara te debian testing, que tard o d'hora s'il·luminarà, agafarà una senda correcta i arreglarà el paquets.

Jo em limitaria treure la linia del repositori de deb-multimedia, així tot quedarà tard o d'hora debian, doncs es faràn noves versions que reemplaçaran les teves actuals.

apa, sort