Re: Valoració d'aplicacions a debian mitjançant estrelles i comentaris..

Hola Max, gràcies per l'enllaç, conec lo del popcon, és útil per veure quins paquets té instal·lats la gent, però el que jo crec que seria més útil és poder posar comentaris de les apps i valorar-les amb estrelletes, de la mateixa forma que funciona el centre de software de ubuntu [1] o el google play en l'android per posar un exemple..

Penso que abans d'instal·lar una aplicació, està molt bé saber què en pensa la gent i de què es queixa la gent, a més serveix als desenvolupadors per millorar les seves apps.

M'he plantejat fins hi tot fer jo una web per valorar i comentar les apps que formen part de debian si no existeix.

No sé per on començar però he pensat en fer una cosa estil gnome extensions [2] i com que no sé com ni on preguntar com es podria fer això dins de debian, he pensat començar a treballar pel meu compte de la mateixa manera que ho fa la web de captures de pantalla http://screenshots.debian.net/..

Ja em direu què n'opineu..

Salutacions!

Joan Singla

El dia 19 gener de 2014 21.51, Max <max@probeta.net> ha escrit: