Valoració d'aplicacions a debian mitjançant estrelles i comentaris..

Hola a tothom!

Vosaltres sabeu si dins a debian hi ha alguna proposta o projecte per tal de que es puguin valorar les aplicacions a debian mitjançant estrelles i comentaris.. De la mateixa manera que ho fa ubuntu o Linux Mint?

Jo veig molt útil llegir els comentaris i puntuació d'altres usuaris abans d'instal·lar una aplicació.

Us estic molt agraït a tots per tot el que aprenc en aquesta llista.

Salutacions!

Joan Singla