Re: com fer el punt volat '·' en us international?

2014-01-17, 14:57 (+0100); Pedro escriu:
> estic passant-me a us international perquè per programar és molt més
> natural, i per què no, els accents i tal sembla que funcionan i no són
> excessivament incòmodes.
>
> Concretament, estic fent servir:
>
> setxkbmap -layout "us" -variant "altgr-intl"
>
> que per cert, si algú vol fer switch entre idiomes s'escriu així:
> setxkbmap -option grp:shift_caps_toggle "us(altgr-intl),es"
>
> em falta però el '·' que no el trobo. En tot cas, alguna altre variant
> que el tingui i no em mantingui més o menys la resta de
> configuracions?
>
>     - altgr + aeiou = áéíóú
> [...]

Pots buscar directament el caràcter a la definició del layout:

$ grep periodcentered /usr/share/X11/xkb/symbols/us
    key <AD03> { [      period,	greater, dead_abovedot, periodcentered	] };
    key <AD03> { [    period, greater, ecircumflex,   periodcentered	] };
    key <AD03> { [      period,	       greater, dead_abovedot, periodcentered	] };
    key <AE09> { [	   9,  parenleft,   ordfeminine,   periodcentered ]};

Tal com ho veig, es fa amb AltGr+Shift+. o AltGr+Shift+9.

Per cert, també pots activar la tecla de composició per escriure accents,
tot i que llavors són 3 tecles.