Re: com fer el punt volat '·' en us international?

El dia 17 gener de 2014 14.57, Pedro <pederindi@gmail.com> ha escrit:
Hola,

estic passant-me a us international perquè per programar és molt més
natural, i per què no, els accents i tal sembla que funcionan i no són
excessivament incòmodes.

Concretament, estic fent servir:

setxkbmap -layout "us" -variant "altgr-intl"

que per cert, si algú vol fer switch entre idiomes s'escriu així:
setxkbmap -option grp:shift_caps_toggle "us(altgr-intl),es"

em falta però el '·' que no el trobo.

ara no puc verificar-ho, però em són que era AltGr+ .  o Maj+AltGr+ . (el punt baix normal), però hauria de ser per allà.

Joan Montané