[OT] Premi Martí Gasull

Hola llistaires,

Permeteu-me que us faci saber un assumpte que, sense ser específic de Debian,
potser pot ser d'interès per alguns dels integrants de la llista.

La qüestió és que m'he assabentat que la Plataforma per la Llengua ha posat en
marxa la primera edició del Premi Martí Gasull, que vol premiar aquelles
entitats o persones que hagin destacat per "l'exemplaritat en la defensa de la
llengua".

El que crec que el fa d'interès per una entitat com Debian, relacionada amb el
programari i el coneixement lliures,  és que enguany entre els tres finalistes
hi ha la Viquipèdia en Català.

El premi es concedirà per vot popular, de manera que si voleu recolzar la
candidatura de la viquipèdia o de qualsevol dels altres dos candidats, podeu
fer-ho a través del web: http://www.premimartigasull.cat/

--
Cordialment,

Orestes Mas.

P.D.: Disculpeu-me si rebeu aquest missatge més d'una vegada, atès que tinc la
intenció d'enviar-lo a diverses llistes.