Re: Mides que no quadren....

Hola,

Sí, és un 5%.

Justament l'altre dia vaig jugar amb ext2 i ext4. Aquí s'explica com
crear el sistema de fitxers amb "-m 0" fent que el 5% passi a 0%.

http://blag.borap.net/2011/08/10/formatting-an-external-hard-disk-with-ext4/comment-page-1/#comment-74946

També pots modificar el sistema ja creat amb tune2fs -m 0 partició

Josep

Salutacions...Josep