Re: dubte ext4

Hola llista

Fa temps que no escric res, però sempre estic atent al que es comenta a la llista, inclòs el "fil innocentada". Però no va per aquí la cosa, sinó de xifrats. És possible xifrar una partició vella? Vull dir les que ara utilitzo, que són ext4 de la era "pre Snowden", o només és factible per particions noves?

Ricard

El dia 9 gener de 2014 23.17, Genís Ferrero <genis.ferrero@gmail.com> ha escrit:
Gràcies Hubble per l'explicació. Sona moooolt interessant :) De totes maneres avui per avui no tinc cap ordinador potent a la vista. Ara mateix escric des d'un vell AMD que m'han deixat per tafanejar i estic esperant la placa mare del ibook G3 900MHz... El més probable és que d'encriptar-me el disc dur em vagin més lents; però se m'acut un parell de llocs on podria instal·lar-lo en un futur pròxim ;-) Com bé dius, quan toqui la instal·lació seriosa.

De temes d'encriptació, per cert, tinc pendent posar-me al dia. Ja aniré preguntant si veig que no m'ensurto quan m'hi posi.

I Josep, a propòsit del teu comentari. De moment no necessito emprar memòries flash i demés amb un sistema de fitxers natiu de GNU/Linux, però tinc pensat aconseguir una RaspBerry properament per tafanejar i crec que el "disc dur" és precissament aquest tipus de memòria, va bé saber-ho ;)

Salut i gràcies,

--
Genís Ferrero