Re: dubte ext4

Gràcies Hubble per l'explicació. Sona moooolt interessant :) De totes maneres avui per avui no tinc cap ordinador potent a la vista. Ara mateix escric des d'un vell AMD que m'han deixat per tafanejar i estic esperant la placa mare del ibook G3 900MHz... El més probable és que d'encriptar-me el disc dur em vagin més lents; però se m'acut un parell de llocs on podria instal·lar-lo en un futur pròxim ;-) Com bé dius, quan toqui la instal·lació seriosa.

De temes d'encriptació, per cert, tinc pendent posar-me al dia. Ja aniré preguntant si veig que no m'ensurto quan m'hi posi.

I Josep, a propòsit del teu comentari. De moment no necessito emprar memòries flash i demés amb un sistema de fitxers natiu de GNU/Linux, però tinc pensat aconseguir una RaspBerry properament per tafanejar i crec que el "disc dur" és precissament aquest tipus de memòria, va bé saber-ho ;)

Salut i gràcies,

--
Genís Ferrero