4chan no és només /b/ (Era: Re: Informació sobre "debian-4chan-catalan" list [was: Re: MiniDebConf 2014 Barcelona Call for Proposals])

El Dimecres, 8 de gener de 2014, a les 15:07:37, Ernest Adrogué va escriure:
> 2014-01- 8, 13:22 (+0100); Robert Marsellés Fontanet escriu:

> És una broma.  4chan és un fòrum d'internet popular entre adolescents que es
> dediquen a intercanviar missatges i imatges sobre diversos
> temes... normalment el contingut és bastant "vulgar"

Em sembla una generalització bastant gratuïta. D'acord que /b/ és un caos
absolut i que hi ha alguns altres NSFW que escandalitzarien a més d'un dels
aquí presents (on la famosa foto de Carmen de Mairena seria criticada per
massa fluixa), però també hi ha contingut i debats interessants als temàtics
corresponents. Recomando especialment /trv/ (viatges), /p/ (fotografia), /n/
(transports) i /vr/ (videojocs del segle passat). Poc comportament adolescent
veureu en aquests apartats, i també n'hi ha d'altres de prou interessants però
que no segueixo per no coincidir amb els meus interessos.

És una llàstima, però, que els apartats de text sol hagin estat anys sense
moderació, perquè també n'hi havia d'interessants que amb el pas del temps han
anat perdent qualitat (penso en /prog/).