dubte ext4

Bona tarda,

Quan vaig instalar la wheezy vaig veure que ja existeix el sistema de fitxers ext4. Antigament jo havia fet servir el ext3, així que per si de cas al fer la nova instal.lació vaig optar per la prudència i no donar el salt al nou sistema.

Ara bé, a la wikipedia he vist que el ext4 incorpora notables millores: http://en.wikipedia.org/wiki/Ext4

De totes maneres observo que es tracta d'un sistema de fitxers per a volums de dades grans, tot i que també incorpora un increment en la velocitat en la lectura/escriptura de dades.

No obstant no puc deixar de pensar que, en el fons, és un sistema més aviat pensat per a servidors, clústers i per a qui manipuli fitxers de gran volum (multimedia?). El meu dubte és si val la pena fer-lo servir per a un ordinador d'ús personal o si té alguna millora en seguretat o fiabilitat que se m'escapa.

No se, el feu servir vosaltres?

Salut,

--
Genís Ferrero