Re: MiniDebConf 2014 Barcelona Call for Proposals

ja fa dies que ho volia dir però me n'estava de fer el comentari....

la gent s'ofega en un got d'aigua! coi d'imperialistes!

que la gent faci el què els hi surti dels collons/ovaris no? si es vol fer una minidebconf que es faci, sigui una inocentada o no... jo també m'havia apuntat la data a l'agenda...

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)