Re: Dia dels Sants Innocents (era "MiniDebConf 2014 Barcelona Call for Proposals")

Això segueix sent broma o simplement estàs fent el paper de troll? La primera broma no em va semblar divertida, però entenc que era 28 i mira... fins i tot penso que les respostes van ser una mica excessives, probablement hi ha coses que desconec o m'ho vaig prendre d'una altra manera... ara, només tenint dades dels missatges que es publiquen en aquesta llista tinc clar que t'estàs passant uns quants pobles, si segueixes amb la broma o fas el paper de troll et recomano que ho deixis aquí, no ens porta enlloc.

El dia 4 gener de 2014 22.37, Javier Serrano Polo <javier@jasp.net> ha escrit:
Això és tot? M'hauré de conformar amb la resposta de la senyora AMD. Dic
senyora perquè Alex és nom femení i les dones no necessiten cavallers
protectors que parlin per elles. I mira que m'he trobat dones
intel·ligents a la UPC, però què hi farem.

Veig que ningú ha estat capaç de concretar la suposada falta contra la
diversitat. Ningú ha concretat per què els missatges es consideren
sexistes.

De la teva resposta, Alex, veig que consideres contraris a la diversitat
els missatges que fereixen la teva sensibilitat, és a dir, els missatges
que no t'agraden. Jo no conec els criteris de la teva sensibilitat.
Naturalment, els teus missatges no fereixen potencialment la
sensibilitat de ningú.

Per tant, segons el teu criteri, el meu anunci és ofensiu. La meva
primera rèplica també és ofensiva. I encara que no és l'objectiu,
segurament trobaràs ofensiu aquest missatge. Això em converteix en un
reincident per segona vegada.

A la fotografia de jors surt Carmen de Mairena mostrant els pits. És una
polèmica cupletista que ha promès "follòdroms", plantacions de marihuana
i polígrafs contra la corrupció. A mi em sembla un bon programa
electoral. No veig per què Carmen de Mairena ha de merèixer menys
respecte que n'Ada King.

L'Eloi troba que Carmen de Mairena mostrant els pits en un quadre de
Delacroix és més encertat que Carmen de Mairena mostrant els pits en una
manifestació de prostitutes en defensa dels seus drets. Es tracta
d'això? Creieu que jors volia comparar les Debian Women amb prostitutes?
Hem d'obrir ara un debat sobre prostitució? Un fil de putes?

Quant als meus missatges, l'Eloi ha demostrat que no se'ls llegeix, però
li responc el mateix que li vaig respondre a Martín Ferrari:
"Pero que entiendas o no un mensaje de una lista no es importante.
Conseguir colaboradores, en especial ponentes, es lo importante.
Llegados a este punto solo queda decir: spread the word." Ulertzen duzu?

Disculpa l'incís, Alex. Aquí t'has lluït: "El context no justifica
saltar-se les regles". Reina, voldràs dir "la fi". Precisament el
context és el que determina el procediment a seguir. És un concepte que
hauria de tenir clar qualsevol que es digui programador.

I immediatament després et contradius volent fer veure que el dia dels
Sants Innocents no és part del context. És clar, perquè tu ho diguis,
els missatges no es van enviar el 28 de desembre. M'estàs discutint per
discutir? Ja saps què significa "context", maca? Que consti que no
m'estic ficant amb tu perquè siguis femella, sinó per la teva falta
d'arguments, fet que no es correspon amb la teva formació.

Aquí hi ha gent que pensa atemptar contra la diversitat en un acte
puntual. Aquest agost algú escrivia "Tot i que ho accepto, mai he
participat en grups de només dones i no hauria participat en un
esdeveniment d'aquest tipus." Aquesta persona sap perfectament que
atemptarà contra la diversitat. I saps què? Trobo que el context ho
justifica.

Ja ho dius: no n'hem trobat cap de millor. Has llegit alguna vegada la
GPL, Alex? Què passa quan no es poden complir les regles? Debian vetlla
per la diversitat i, tanmateix, fareu un esdeveniment amb mitjans que la
malmeten.

No sé si has fet una pobra argumentació per donar-me la raó i fer-me
callar. Gràcies, però no escric perquè em donin la raó. El que em
preocupa és que els organitzadors de la MiniDebConf, se suposa que en
defensa de la dona, esteu quedant com una colla de fanàtics.

Ho torno a repetir perquè sembla que no queda clar. Qualcú s'ha
expressat i un desenvolupador Debian de la MiniDebConf l'intimida amb un
missatge privat. Que un desenvolupador sense criteri em titlli de
sexista m'és ben igual. El que m'indigna és que jo no he estat un cas
puntual. Teniu un mètode de repressió sistemàtica. Probablement l'heu
fet servir abans i el fareu servir en un futur.

Mentre vosaltres amenaceu perquè calli amb expulsions i mesures més
dràstiques, com dius, jo amenaço amb denunciar. Vosaltres sou partidaris
d'enterrar el que ha passat, jo de fer-ho públic.

Saps què? Tincho no ha escrit des de tincho.org, sinó des de debian.org.
Debian no amaga els problemes i el problema està en aquesta llista. Per
tant, com que no hi ha res per amagar, el següent missatge tindrà la
correspondència en castellà. Qui no vulgui llegir, que no llegeixi.

Quant a la difusió feta a debian-user-spanish, ho hauria pogut fer
millor? Independentment del que jo cregui, la meva manera ha estat la
millor, la pitjor, la més graciosa i la més taronja. Ha estat l'única. I
encara ho és. Mira
https://wiki.debian.org/DebianWomen/Projects/MiniDebconf-Women/2014/CallForProposals
On surt l'anunci? Si no entens una cosa tan senzilla, per què hauria
d'explicar-te el missatge que he enviat?

Debian Women va iniciar-se l'any 2004. I per a celebrar deu anys de
fracàs, demanant-se per què Debian encara té un problema que no existeix
en altres àmbits, celebrareu un esdeveniment que demostrarà que les
dones només serveixen per a parlar i fer de floreres entre el públic.
Això és el que voleu desmitificar, que no hi ha prou dones per a parlar.

Voleu participació? Les dones teniu talent per a la neteja. Per què no
feu una sessió de bug squashing de només dones? Si els resultats són
bons, enhorabona. Si no són tan bons, ja teniu un punt de partida. Au,
ja teniu justificació perquè hi participin mil dones.

Ei, Debian és per a hackers de debò, no per a vosaltres formiguetes!

Not a valid pgp signature, but who cares?