Re: Sobre la ele geminada (era: Re: us funciona l'opció nodeadkeys?)

El dia 30 desembre de 2013 18.07, Joan Montané <jmontane@gmail.com> ha escrit:

El dia 30 desembre de 2013 16.38, Ernest Adrogué <nfdisco@gmail.com> ha escrit:

Una cosa que em posa negre de la «l·l» és que la navegació de paraules no
funciona.

Per exemple, això que indiques del cursor, o el doble clic amb el ratolí, o el tokenitzador que passa els mots al motor de correcció ortogràfica, haurien de funcionar bé si segueixen l'estàndard UAX TR29. I no només per al català, sinò com a valor predeterminat.
http://www.unicode.org/reports/tr29/#Word_Boundaries

Aprofito el fil per a fer una crida.

Tinc obert diversos fils sobre la mala segmentació de mots amb put volat al "món" GNOME. Totes les aplicacions GNOME que he provat tallen pel punt volat en moure el cursor o fer-hi dobleclic.

GNOME usa pango-Cairo per a renderitzar. Pango teòricament implenta l'UAX TR29. He ressegit el codi font i tot sembla en ordre, efectivament implementa l'UAX TR29. Per tant GNOME hauria de tractar bé el punt volat, però és el cas, :((((

Si cap programador amb coneixements de C++ subscrit a aquesta llista vol donar-me un cop de mà a diagnosticar on és exactament el problema, si a pango o a Cairo, li estaré agraït.Una vegada detectat el problema segurament serà fàcil apedaçar la biblioteca que toqui. Si algú hi està interessat pot escriure'm en privat o en aquest fil, tant m'he fa. Tinc clares les proves, però no sé programar-les, :(

Bones Festes!!!

Salut... i punts volats!

Joan Montané