Re: Dia dels Sants Innocents (era "MiniDebConf 2014 Barcelona Call for Proposals")

El dg 29 de 12 de 2013 a les 16:45 +0100, en/na jors va escriure:
> Doncs la veritat és que no conec cap "recull de regles per a fer
> innocentades"

Jo tampoc, però una regla bàsica podria ser que faci gràcia i poguem
riure tots i totes. Personalment m'agrada la gent que riu de si mateixa,
o d'un col·lectiu al qual pertany. No cal mirar massa lluny per veure
l'absurd-còmic de les nostres pròpies vides. En especial de la meva, ja
t'ho dic...