Re: Dia dels Sants Innocents (era "MiniDebConf 2014 Barcelona Call for Proposals")

El què no ha estat afortunat és contestar un fil clarament de treball
amb una inocentada.

Igual que tu tens dret a fer inocentades el dia dels inocents, altres
en tenen dret a no fer-ne, i seguir treballant en els seus
projectes... encara que sigui el dia dels inocents. Considera obrir un
fil nou la propera vegada, és lo més apropiat, no creus?