Dia dels Sants Innocents (era "MiniDebConf 2014 Barcelona Call for Proposals")

Bon dia a tothom,

Com altra gent, ahir vaig contestar el fil del subject amb un correu que evidentment era una broma (i si a algú no li va sentar bé, que accepti les meves disculpes).

La meva sorpresa ve quan rebo un mail d'un senyor dient-me que això no és acceptable, ni tant sols com a broma pel Día dels Tants Innocents. Reprodueixo la conversa a continuació:

Martín Ferrari wrote:

>Jors,
>
>Te escribo en relación a tu mail a debian-user-catalan [1]. Disculpa mi
>uso del castellano, ya que no hablo catalán.
>
>No sé si tu intención ha sido hacer un chiste de muy mal gusto o qué,
>pero siento la obligación de decirte que no es un uso aceptable de las
>listas de correo de Debian. Te pido por favor que evites este tipo de
>"chistes" en el futuro. Debian intenta ser un proyecto incluyente donde
>el sexismo no tiene lugar, ni de chiste.

> [...]

La meva resposta:

jors wrote:

>Hola Martin, alguien tenía que caer, así que simpáticamente debo >decir... Inocenteee!
>
>Espero sepas encajar la broma como lo que es en ese día especial [1].
>
>[1] http://es.m.wikipedia.org/wiki/D%C3%ADa_de_los_Santos_Inocentes
>
>Atentamente,
>jors

I la seva contestació:

Martín Ferrari wrote:

>Como dije en el mail anterior, broma o no broma, no es aceptable para
>una lista de Debian, y mucho menos cuando se está invitando a un evento
>que trata de construir una comunidad más incluyente.
>
>Y no es que haya caído, no es el punto, tanto yo como otras personas
>consideran esta clase de chistes totalmente inapropiados para una lista
>de Debian.
>
>Espero que reconsideres.
>
>-- Martín Ferrari

És això normal? Hi ha cap norma escrita que digui que no és permès fer una broma a les llistes de Debian adequades (Sants Innocents a Espanya i Llatinoamèrica, April's Fool a Nord-Amèrica, etc) aquests dies assenyalats? O és un cas de despotisme d'algú amb adreça del domini de Debian (tincho _ at _ debian.org)?

PD. Per la data del header del seu darrer mail (Date: Sat, 28 Dec 2013 22:25:25 -0300), podria ser que haguès intentat tornar-me la broma, però no les tinc totes.

Salut,
jors