Proposta de millora del lxde a 7.3: Problema amb lxpanel i xfce4-power-manager, pcmanfm

Hola,

Hi ha un bug que té a veure amb el lxpanel i el xfce4-power-manager

http://forum.lxde.org/viewtopic.php?f=21&t=36606

he provat des de la ubuntu 13.10 i està resolt

Podem resoldre-ho des de la debian stable o és massa tard?
debian backport? sol·licitar actualitzar el packet per la 7.4?
No tinc massa experiència en aquestes coses

i per què no, a vegades peta el pcmanfm al muntar i desmuntar dispositius:
fica un pendrive,
entra al pendrive
i des de dins desmonta'l (pcmanfm crash)

aquests bugs afecten a usuaris que els estic migrant de Windows XP cap
a Debian, recordeu que Windows XP deixa de donar suport a l'abril de
2014,
i que Ubuntu té una campanya al respecte

https://wiki.ubuntu.com/StartUbuntu

algú més interessat en aquestes millores? i sabria com col·laborar de
forma efectiva? En cas de què no hi hagi interès en col·laboració,
guieu-me una mica si us plau

Salut,
Pedro