Re: DNI electrònic a Debian

Entenc que vols escriure a la llista. Assegura't que respons a
debian-user-catalan@lists.debian.org

El dj 19 de 12 de 2013 a les 17:56 +0100, Joan Singla va escriure:
> Hola a tothom...
>

> Això de Debian em costa una mica..he volgut instal·lar el DNI-e a
> Debian Wheezy i no hi ha manera.
>

> He provat baixant i instal·lant el fitxer corresponent de la web de
> dnie..
>
> http://www.dnielectronico.es
>

> Instal·lo les dependències i tot el rollo, tot va bé fins s'obre el
> iceweasel i em fa carregar el dispositiu de seguretat.
>
> Quan el carrego es tanca el iceweasel sense carregar el dispositiu de
> seguretat.
>

> No em deixa posar cap dispositiu de seguretat, es tanca el iceweasel
> [...]

No he provat cap programa de www.dnielectronico.es. Sé que hi ha un
paquet Debian_7_libpkcs11-dnie_1.1.0. El dnie-support depèn de
programari a Debian, dipòsits oficials. Si el programari de
dnielectronico.es no et funciona, com dius, jo et recomano que el
desinstal·lis i tornis a provar.

Not a valid pgp signature, but who cares?