Re: VirtualBox em dona sempre el mateix error: Failed to load VMMR0.r0 (VERR_SUPLIB_OWNER_NOT_ROOT).

14-12-2013, 11:22 (+0100); papapep@gmx.com escriu:
> El 14/12/13 11:21, Jordi Boixader (Idroj) ha escrit:
>
> Has reiniciat després de modificar la configuració?

Un comentari: per que tinguin efecte els canvis de grup només cal que
l'usuari afectat reinicii la sessió (sortir i tornar a fer login), no cal
reiniciar tota la màquina.