Re: VirtualBox em dona sempre el mateix error: Failed to load VMMR0.r0 (VERR_SUPLIB_OWNER_NOT_ROOT).

Al 14/12/13 12:36, En/na papapep@gmx.com ha escrit:
El 14/12/13 12:32, Jordi Boixader (Idroj) ha escrit:
Hola,

he trobat una ajuda a: https://www.virtualbox.org/ticket/7889

al final de tot, diu aixo:

Not sure why /usr took uid:gid 500:500

chown root:root /usr fixed the issue for me.

ho he fet i ja funciona!!!!

creieu que es la solució bona?
/usr ha de ser de totes totes de root, per tant és correcte.

Gairebé el més important d'aquesta aventura seria saber quina part del
procés anterior ha fet que /usr tingués un altre propietari, que et
podia portar problemes importants, per no repetir-ho.

Salut.
Això em va començar a passa ja fa un temps, crec que quan vaig actualitzar la VirtualBox a la versió 4.x
Pero no recordo que fes res per canviar res de /usr

Responent a Josep Lladonosa;
El teu usuari pertany al grup vboxusers?
- Ara si, li he afegit abans.