Re: DNI electrònic a Debian

Ja tinc el dipòsit preparat. La línia de /etc/apt/sources.list és

deb http://packages.jasp.net/opendnie/debian wheezy main

amb deb-src per als que vulguin font i amb sid per als que vulguin sid.
Només tinc binaris per a amd64. En teoria, encara puc construir per a
i386 o powerpc si algú ho necessita, però em portarà temps.

La clau de confiança està a
https://www.jasp.net/keyring/opendnie-jasp-keyring.gpg
Això s'ha de posar a /etc/apt/trusted.gpg.d/
Les fonts també estan signades amb aquesta clau.

Recordo que no he provat els binaris. Les fonts compilen (òbviament?),
són les versions que ha enviat Pere.

Not a valid pgp signature, but who cares?