Re: DNI electrònic a Debian

El dt 03 de 12 de 2013 a les 14:08 +0100, Pere Nubiola Radigales va
escriure:
> Ja he solucionat els problemas
>
>  i he creat un patch nou per opensc 0.10.0.3. He creat un bug demanant
> que s'inclogui en el paquet

Bé, m'imagino la resposta d'Eric, però no es pot fer res més.

Quant a allotjament, es pot simular un dipòsit Debian amb GitHub, però
és necessari apt-transport-https, configurar la CA... massa complicat
per a un usuari.

Finalment tinc permís per a allotjar-ho jo. La meva connexió no és cap
meravella, però millor que res. D'aquí a uns dies que tingui temps
construiré els paquets.