Re: DNI electrònic a Debian

El Thu, 21 Nov 2013 08:15:51 +0100
Javier Serrano Polo <javier@jasp.net> va dir:

> [...]
> difícil. Jo no faig servir Debian™, sinó tipus Debian.

> He de dir que el congrés transparent és una iniciativa que decideix el
> vot del diputat Joan Baldoví. Jo no hi tinc relació. Trobo important el
> projecte perquè és un exemple de democràcia líquida, és real, ha sortit
> a la premsa i el model que hi ha al darrere sembla robust.
>
> Quant a la connexió, quan inhabilito RC4, m'utilitza AES-256. Surt
> autenticat per COMODO CA Limited. Hauries de poder connectar-te amb
> algorismes distints d'RC4. Si també has inhabilitat AES-256, aleshores

Doncs els tinc activats:

security.ssl3.dhe_dss_aes_256_sha;true
security.ssl3.dhe_rsa_aes_256_sha;true
security.ssl3.ecdh_ecdsa_aes_256_sha;true
security.ssl3.ecdh_rsa_aes_256_sha;true
security.ssl3.ecdhe_ecdsa_aes_256_sha;true
security.ssl3.ecdhe_rsa_aes_256_sha;true

security.ssl3.dhe_rsa_camellia_256_sha;true

> Aquest sí el controlo jo. El més probable és que t'hagi sortit aquest
> error:
>
> (Codi d'error: ssl_error_insufficient_security_alert)

Doncs no, em diu:
(Codi d'error: ssl_error_no_cypher_overlap)

però suposo que serà perquè no tinc dni posat (encara no tinc un lector adecuat).

> Això és perquè et demana el DNI directament. Pots comprovar si la
> connexió et funciona a https://www.jasp.net/ , que no demana res
> especial. Amb mi utilitza Camellia-256.

Doncs no, també em diu:
(Codi d'error: ssl_error_no_cypher_overlap)

no entenc res, doncs solament l'he tret (tots) els RC4:
security.ssl3.ecdh_ecdsa_rc4_128_sha;false
security.ssl3.ecdh_rsa_rc4_128_sha;false
security.ssl3.ecdhe_ecdsa_rc4_128_sha;false
security.ssl3.ecdhe_rsa_rc4_128_sha;false
security.ssl3.rsa_1024_rc4_56_sha;true
security.ssl3.rsa_rc4_128_md5;false
security.ssl3.rsa_rc4_128_sha;false
security.ssl3.rsa_rc4_40_md5;false