Re: DNI electrònic a Debian

Jo diaria que es millor el meu perqué está basat en la 12.2. Mentre que per lo que he vist lúltim de la forja per el ubuntu es la 12.1

El parxe es basa amb el mateix sofware

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El dia 21 de novembre de 2013 12.46, Javier Serrano Polo <javier@jasp.net> ha escrit:
El dj 21 de 11 de 2013 a les 10:38 +0100, Leopold Palomo-Avellaneda va
escriure:
> Es pot veure aquest patch?

Diria que està aquí
http://lists.debian.org/debian-user-catalan/2012/08/msg00004.html

El dj 21 de 11 de 2013 a les 10:23 +0100, Pere Nubiola Radigales va
escriure:
> Fa uns messo vaig crear un patch que permitia instalar el dni
> electronic a debian. El patch es valid per wheezy, pero queda anticuat
> per la Sid actual

Diuen que opensc 0.14 ja integrarà el suport
(http://blogs.nologin.es/rickyepoderi/index.php?/archives/86-OpenDNIe-integrated-into-OpenSC.html),
però em preocupa que sigui massa tard.

Imagino que tu sabràs millor si per a wheezy convé més el teu paquet o
el de la forja de CENATIC. Ho allotjaria jo mateix, font i alguns
binaris no deuen ocupar més de 10 MiB, però dubto que el meu ISP m'ho
deixi fer. Sempre puc demanar. Qualcú veu alguna solució millor quant a
l'allotjament?