Re: DNI electrònic a Debian

Fa uns messo vaig crear un patch que permitia instalar el dni electronic a debian. El patch es valid per wheezy, pero queda anticuat per la Sid actual

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El dia 21 de novembre de 2013 8.15, Javier Serrano Polo <javier@jasp.net> ha escrit:
(Encara estic subscrit.)
El dc 20 de 11 de 2013 a les 18:19 +0100, hubble va escriure:
> Hola Javi,
>
> Jo no faig servir el dni electrònic. Però amb el teu escrit he pensat que haig d'estar reparat per si de cop ho necessités.

Si tens lector, et puc ajudar si ho necessites. Diuen que és una tasca
difícil. Jo no faig servir Debian™, sinó tipus Debian.

> Primer he pensat que explicaries cóm instalar-lo fàcilment a debian, al veure que no ho explicava el teu escrit he intentat anar als enllaços que donaves (https://www.congresotransparente.com/

He de dir que el congrés transparent és una iniciativa que decideix el
vot del diputat Joan Baldoví. Jo no hi tinc relació. Trobo important el
projecte perquè és un exemple de democràcia líquida, és real, ha sortit
a la premsa i el model que hi ha al darrere sembla robust.

Quant a la connexió, quan inhabilito RC4, m'utilitza AES-256. Surt
autenticat per COMODO CA Limited. Hauries de poder connectar-te amb
algorismes distints d'RC4. Si també has inhabilitat AES-256, aleshores
es connecta amb Camellia-256.

> i https://plebisite.jasp.net/)

Aquest sí el controlo jo. El més probable és que t'hagi sortit aquest
error:

(Codi d'error: ssl_error_insufficient_security_alert)

Això és perquè et demana el DNI directament. Pots comprovar si la
connexió et funciona a https://www.jasp.net/ , que no demana res
especial. Amb mi utilitza Camellia-256.

Adéu.