Re: Error a l'arrancar el PC - Cannot enable port 6. Maybe the USB cable is bad

Gràcies pels consells.

els .log que tenia grans, els he esborrat/buidat com diu la Blackhold: echo "" > fitxer.log

només m'ha quedat un fitxer anomenat "syslog" sense .log que no m'he atrevit a esborrar/buidar.

el logrotate he vist que ja el tinc instal·lat i ja deu funcionar, perquè tinc grups de 4 del mateix arxiu "rotat" 1.gz, 2.gz, 3.gz, 4.gz

No se si aquest "syslog" que m'ha quedat, amb el temps el farà desaparèixer el logrotate. (espero que si, de moment l'he deixar a veure si en un temps marxa)

Salut.
Jordi Boixader (Idroj)
http://jordi.boixader.com

Al 20/11/13 00:58, En/na Blackhold ha escrit:
per buidar aquests fitxers si hi ha els xxxx.1.gz, etc. pots borrar-los directament o configurar el logrotate perquè no en guardi tants.

per buidar els que són .log tal cual

echo "" > fitxer.log

millor fer-ho així perquè a vegades hi ha algun fitxer de log que el crea el programa directament i després no té permisos per escriure al directori i després el programa es queixa i no te n'enteres perquè no pot escriure als logs...

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 19 de novembre de 2013 23.58, Jordi Boixader (Idroj) <jordi@boixader.com> ha escrit:
Pensava que s'havia solucionat el fallo de l'USB, al tornar a reiniciar, tornava a sortir l'error.

Solució, he entrat a la BIOS i he anul·lat els ports USB.

Ara ja no surt l'error, això si, no tinc USBs. (però tampoc em calen, ja que es un servidor de guifi.net) i hi tinc un teclat per PS/2

Ara després d'haver estat fent l'error durant força temps, m'he mirat la carpeta: /var/log

i dins hi ha 2 arxius molt grans:

kernel.log - 2.4 Gb
syslog - 2,5 Gb

els altres son petits, potser el més gran supera les 200 Mb.

Es poden esborrar o buidar-los perquè no ocupin tant? Es recomanable fer-ho? com s'ha de fer?

Salut.
Jordi Boixader.