Re: DNI electrònic a Debian

El Tue, 19 Nov 2013 23:31:11 +0100
Javier Serrano Polo <javier@jasp.net> va dir:

> Hola, llista.
>
> Espero que aquest missatge no sembli fora de tema. Si no recordo
> malament, aquí hi ha gent que sap fer servir el seu DNI electrònic. Però
> entenc que el problema és que no hi ha un mètode senzill a Debian:
> instal·la dnie-support, connecta el lector i fica el PIN.
>
> Per què és important tenir un mètode senzill? És possible que conegueu
> https://www.congresotransparente.com/ , la iniciativa que introdueix la
> democràcia al congrés d'Espanya. Jo també he creat una eina de consulta
> ciutadana a https://plebisite.jasp.net/ (DNIe requerit).

> [...]

Hola Javi,

Jo no faig servir el dni electrònic. Però amb el teu escrit he pensat que haig d'estar reparat per si de cop ho necessités. Primer he pensat que explicaries cóm instalar-lo fàcilment a debian, al veure que no ho explicava el teu escrit he intentat anar als enllaços que donaves (https://www.congresotransparente.com/ i https://plebisite.jasp.net/) i quina és la meva sorpresa que en tots dos llocs em contesten:
-----------------
Ha fallat la connexió segura
  S'ha produït un error durant la connexió a congresotransparente.com.

No es pot comunicar de forma segura amb l'altre extrem: no hi ha cap algorisme de xifratge comú.

(Codi d'error: ssl_error_no_cypher_overlap)

La pàgina que esteu provant de visualitzar no pot mostrar-se perquè no pot verificar-se l'autenticitat de les dades rebudes.
Poseu-vos en contacte amb els propietaris del lloc web per informar-los del problema. Com a alternativa, feu servir l'ordre que es troba en el menú d'ajuda per informar d'aquest lloc web trencat.
La explicació que es dona potser és certa, ja que jo he configurat l'iceweasel per a que no utilitzi certificats RC4 per que diuen que ja està petat, és a dir és insegur, però conservo tots els altres, que em permeten anar a tots el llocs que em connecto (jo forço la connexió ssl automàticament a l'iceweasel, es a dir, sempre intenta connectar-se per https si és possible).

Trobo molt estrany que solament feu servir RC4 (si es que aquest error és per això) tenint en compte la mala fama que te.

El servidor hauria de poder negociar amb qualsevol de l'altra fotiment de certificats diferents.

Potser l'error que tinc és per això que penso, o potser no, m'agradaria que m'ho diguessis ja que sembla que entens una mica d'això.

moltes gràcies.