Re: He rebut aquest correu: lists.debian.org has received bounces from you

No sé si no he entés alguna cosa o no ...
Jo també l'he rebut ... i jo no tinc cap servidor de correu funcionant en el meu pc, però uso gmail ... entre altres contes

El dia 12 de novembre de 2013 20.11, hubble <hubble@telefonica.net> ha escrit:

El correu que no us ha arrivat (que veritablement era spam) es aquest, a mi si que m'ha arrivat normal:
http://lists.debian.org/dGTTHFXx.X4NL3iZWPLpAV0@falcon450

podria ser que els smtp dels vostres comptes de correu s'hagin adonat que era spam (no com el meu) i han refusat el missatge, quedan-se el servidor de debian amb les ganes de entregar el correu. com que no ha pogut fer-ho, ha enviat el missatge de bounce (l'avís que heu rebut).

o potser no :)

El Tue, 12 Nov 2013 19:50:51 +0100
Pedro <pederindi@gmail.com> va dir: