Re: He rebut aquest correu: lists.debian.org has received bounces from you

Gràcies, ara ja ho tinc més clar.

El servidor Bergueda.org esta "vinculat" amb el correu de Gmail. Potser si que triga a contestar.

Salut.

Al 12/11/13 18:07, En/na hubble ha escrit:
T'estan dient que el teu servidor de correu (el smtp de bergueda.org) ha fallat i no han pogut enviar-te un correu de la lista. En els últims 30 dies, de 80 correus que t'ha enviat la llista de debian ha fallat un.

Això passa per varis motius (crec jo):
1.- El teu servidor de correu (bergueda.org) es queda una mica penjat a vegades i triga a contestar per la qual cosa el servidor de debian dona l'intent de connexió per frustrat. (Es susposa que els servidors de correus han de continuar provant durant varies hores o dies, però sembla ser que el de debian no ho fa, suposo que la excusa es *la gran quantitat de correus que ha de gestionar*) això són suposicions meves que no he contrastat doncs l'anglès no es lo meu.

2.- El servidor de correu de debian es una mica ansiós i te un temps de espera una mica curt (és a dir, fa un time-out massa ràpid), ja que a mi em passa molt sovint amb el compte de telefonica.net.

Per evitar perdre correus llegeixo la llista a través d'un servidor de news (com els vells temps) i així m'adono dels correus que em perdo amb la meva compta de telefonica.

apa, espero no haver-me equivocat gaire.

El Tue, 12 Nov 2013 17:50:02 +0100
"Jordi Boixader (Idroj)" <idroj@bergueda.org> va dir:

Hola, he rebut aquest correu:

No acabo d'entrendre que esta passant, he fet algo malament?

Dear subscriber,

We've encountered some problems while sending listmail to your
emailaddressidroj@bergueda.org.

In the last seven days we've seen bounces for the following list:
* debian-user-catalan
	1 bounce out of 80 mails in 30 days (1%, kick-score is 80%)
	(http://lists.debian.org/bounces/H2MfblWG8WgX35HRU8mc1g)

(The link above points to a copy of the latest bounce
and will be valid for seven days.)

If the bounce-rate passes the kick-score, our bounce-detection will forcibly
remove your subscription.

Bounces happen from time to time when spam slips through our filters but are
rejected by your mail provider.  If you are your own mail provider and use
'Before-Queue Content filtering', you should whitelist bendel.debian.org from
Content filtering.

However: You can safely ignore this message (and you will not be unsubscribed
   ) if your kick-score remains low.

For more information seehttp://wiki.debian.org/Teams/ListMaster/FAQ

You are welcome to contactlistmaster@lists.debian.org  if you think this
message was sent in error.