Re: He rebut aquest correu: lists.debian.org has received bounces from you

T'estan dient que el teu servidor de correu (el smtp de bergueda.org) ha fallat i no han pogut enviar-te un correu de la lista. En els últims 30 dies, de 80 correus que t'ha enviat la llista de debian ha fallat un.

Això passa per varis motius (crec jo):
1.- El teu servidor de correu (bergueda.org) es queda una mica penjat a vegades i triga a contestar per la qual cosa el servidor de debian dona l'intent de connexió per frustrat. (Es susposa que els servidors de correus han de continuar provant durant varies hores o dies, però sembla ser que el de debian no ho fa, suposo que la excusa es *la gran quantitat de correus que ha de gestionar*) això són suposicions meves que no he contrastat doncs l'anglès no es lo meu.

2.- El servidor de correu de debian es una mica ansiós i te un temps de espera una mica curt (és a dir, fa un time-out massa ràpid), ja que a mi em passa molt sovint amb el compte de telefonica.net.

Per evitar perdre correus llegeixo la llista a través d'un servidor de news (com els vells temps) i així m'adono dels correus que em perdo amb la meva compta de telefonica.

apa, espero no haver-me equivocat gaire.

El Tue, 12 Nov 2013 17:50:02 +0100
"Jordi Boixader (Idroj)" <idroj@bergueda.org> va dir: