Re: És recomanable passar-se de Wheezy a Testing?

La testing està més actualitzada, però també amb bugs... ;-) Jo no te la
recomano... Hi ha qui fins i tot diu que és millor tenir una Sid, perquè
com a mínim es sol·lucionen ràpid els errors... I jo puc donar fe que a
Testing hi ha errors que duren, i duren... (encara més que a estable!!).

Joan