Re: Entorn d'escriptori mate

El dia 6 de novembre de 2013 20.46, hubble <hubble@telefonica.net> ha escrit:

Moltes gràcies jordi, la veritat es que no hi ha res com estar al dia com tú i no *suposar* com jo.

A mi, amb lo que em va costar entendre el sysvinit i tenint en compte que soc un simple usuari de debian doncs clar cambiar em costa :)  però el temps passa i surten coses millors i més pensades.

moltes gràcies a tots per a aquest fil tan interessant! :)

jo a la meva màquina hi tinc gnome 3 però bastant modificat de com està by default gràcies al gnome shell, hi ha certes coses que podia fer en gnome2 que no puc fer amb gnome3 i em toca una mica la pera, a la meva àvia l'hi vaig posar xfce i el vaig poguer deixar bastant igual que gnome2, pero vaig tenir alguns problemes amb la integració de serveis com network-manager i el tema de la gestió de impresores per entorn gràfic (lu de l'escànner encara no ho he trobat, cert que vaig tenir poc temps per posar-m'hi).

aviam com avança aquest tema...

de nou moltes gràcies :)

salutacions

El Wed, 06 Nov 2013 11:19:12 +0100