Re: Entorn d'escriptori mate

El Tue, 5 Nov 2013 17:24:00 +0100
Javier Silva <fjsilvam@gmail.com> va dir:

> ​No es per generar mal rollo, però penso que posar per defecte XFCE en
> comptes de GNOME 3, és anar un pas enrere.
>
> Puc entendre que algú amb un equip molt petit no pugui fer servir GNOME 3,
> però si hi han suficients recursos es millor opció que el XFCE. No tinc un
> equip massa actual i es mou molt be amb GNOME 3. No tornaria a fer servir
> GNOME 2 i el XFCE només ho faig servir amb el SRCD, però a l'escriptori
> sens dubte el GNOME 3.
>
> Salutacions,
> Javier Silva.

Suposo que el que ha portat a això és que hi ha hagut un munt d'usuaris de debian que han deixat de fer servir gnome perquè el que venia era gnome3 i suposo que van triar xfce, perquè el que volien era alguna cosa ràpida i estable, que no tinguessin que investigar per a fer servir el seu sistema operatiu. O si més no, que vingues una actualització que et poses potes enlaire la configuració de l'escriptori que t'havies currat.

Per a aquestes coses hi ha el paquet: popularity-contest, que diu el que fa servir la gent i hi envia estadístiques a debian per a que es sàpigue què vol la gent, jo en el meu cas ho tinc activat.

Fa molts anys que hi havia gent que esperava que xfce sigues estable i útil per pasar-se i l'entrada a sac i de mala manera de gnome3 hi ha ajudat. Al igual que també hi havien els que esperàvem que Enlightenment 7  algun dia fos realitat a debian, però mira l'han tret dels dipòsits de programes desgraciadament.

apa, que vagi bé.