Re: Error a l'arrancar el PC - Cannot enable port 6. Maybe the USB cable is bad?

doncs fés un uname -r per veure el kernel que tens ara i després un apt-cache search linux-image per veure els kernels disponibles... instal·la't-en un diferent al que tens ara...

per exemple en wheezy (7), by default

laura@salnitre:~$ uname -r
3.2.0-4-amd64

però si fas l'apt-cache search et dóna la opció de la 2.6

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 4 de novembre de 2013 23.16, Jordi Boixader (Idroj) <idroj@bergueda.org> ha escrit:
Al arrancar el grub només em mostra un kernel i el mateix en mode de restabliment

gracies!

Al 04/11/13 23:09, En/na Blackhold ha escrit:
si has fet un upgrade, el més probable és que al arrancar el grub et mostri kernels antics... és una forma ràpida de provar-ho

sort!

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 4 de novembre de 2013 22.06, Jordi Boixader (Idroj) <idroj@bergueda.org> ha escrit:
Hola, gracies per contestar tant ràpid...

Bé, aixo de provar d'instal·lar una versió de kernel anterior, ja és més complicat per mi. (haure de buscar pel google com fer-ho)

- la versió que tinc ara del kernel és: 2.6.32-5-amd64

Doncs ja fa un temps que em passa això, i segurament s'haurà "inflat" el registre.

- al USB nomes hi tinc connectat un Teclat, però si el desconnecto i poso un altre teclat per PS/2 fa exactament el mateix.
- sobre la pols, l'interior el tinc net, de tant en tant el "bufo" amb un compressor d'aire.

Al 04/11/13 21:29, En/na Josep Lladonosa ha escrit:

Hola,

Jo m'he trobat amb versions de kernel que amb els USB mostren el que comentes. El més ràpid seria provar a instal·lar una versió de kernel anterior a veure què passa.

Crec que també hi ha la possibilitat de fer que els missatges d'error no surtin per consola. Quan ets per SSH aquests missatges no es mostren perquè no està configurat així.

Estaria bé resoldre-ho perquè potser s'està "inflant" el registre (log).

No hi ha res connectat a aquest USB?

Salutacions,
Josep