Problema amb Logcheck

Hola a tots i totes:

Aquesta és per a sysadmins.

Tinc una debian wheezy instal·lada en un servidor amb el logcheck funcionant a la perfecció. El tinc configurat perquè m'envie al meu correu els avisos.

L'hostname del servidor, per exemple, és carxofa.albanydemaria.info

Tot perfecte.

Ara va i resulta que per raons que no venen al cas, he hagut de canviar l'hostname a carxofa.albanydemaria.com

Doncs resulta que el logcheck segueix enviant el correu amb l'hostname antic amb extensio .info.

He regirat i corregit tota la configuració del logcheck.
He regirat i corregit tota la configuració del postfix.

$ hostname
carxofa.albanydemaria.com
$ hostname -f
carxofa.albanydemaria.com

Tot sembla correcte, però no hi ha manera.

Se vos acut què em falta regirar perquè el logcheck em faça cas?

--
Atentament, cubells.

Tel: +34 659 06 36 14
web: vcubells.net