Re: <off topic> registrar domini i llogar hosting</off topic>

hola,
pels voltants del gener estem mirant de muntar un datacenter a
barcelona, en uns dies sortirà un goteo per a financiar-lo...

estigues a l'aguaït, possiblement et pot interessar contractar el
servei en un datacenter a barcelona.

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 16 d’octubre de 2013 20.08, Marc Furtià i Puig
<marc.furtia@gmail.com> ha escrit: