Re: <off topic> registrar domini i llogar hosting</off topic>

On Wed, Oct 16, 2013 at 08:08:35PM +0200, Marc Furtià i Puig wrote:
> Bones llista, ja sé que no és un tema de debian, però tot i això, em
> sembla que algú ho haurà fet i em podrà guiar.

> Sabeu que és demana per registrar un domini i per llogar un hosting ?
Depèn. Alguns et demanen fins la talla de calçat i d'altres només
login+password i pots pagar amb bitcoins.

Per registrar dominis, depenent del tipus de domini, et demanen uns
requisits imposats per l'ICANN (per exemple, no és el mateix un .ad
que un .net) i d'altres que et demani l'empresa registradora
(paperassa enviar per fax/e-mail o NIF i poca cosa més, depèn).

Si vols concreta la teva pregunta si encara tens dubtes. El que no
faré és recomanar públicament empreses perquè ja tenen els seus propis
departaments de marketing que es vendran molt millor del que ho faria jo
:-)

--
Adrià García-Alzórriz
adria@fsfe.org

Clay's Conclusion:
	Creativity is great, but plagiarism is faster.