Re: dos preguntes debian testing i memòries usb

El Dissabte 12 Octubre 2013 12:44:15 alex@probeta.net va escriure:
> [...] amb FAT el problema que em
> trobo (-potser també us passa-) és que quan faig un rsync per moure
> els fitxers que han estat modificats del meu disc dur cap a la còpia
> en memòria usb, em mou moltíssims que no han estat modificats. Amb
> altres sistemes de fitxers (ntfs, ext4, ...) això no em passa.

A diferència de dels ext* i ntfs, fat té una resolució per als temps de
fitxers de només dos segons, rsync ho interpreta com a temps diferents
i resincronitza cada vegada. Hauries d'afegir "--modify-window=1" a la
crida al rsync. Al man precisament posa l'exemple dels FAT per explicar
el funcionament d'aquest paràmetre :-)

--
Atentament,

Eloi Notario.