Re: dos preguntes debian testing i memòries usb

2) Quan creo un usuari normal (des de Gnome), i aquest usuari insereix
una memòria usb encriptada, li demana la contrasenya però un cop
introduïda diu que l'usuari no té permisos per muntar el volum o obrir
la carpeta.

sabeu si és que cal afegir a l'usuari en un grup determinat?

De moment he trobat la solució a aquest segon problema, que no té res a veure amb el primer.

Moltes gràcies per les respostes. En aquest cas no era res del plugdev ni de l'encriptació.

L'usb estava creat amb l'eina de discos del Gnome. Era un usb encriptat i la partició era ext4. L'opció per defecte amb l'eina de discos el gnome era "prendre posesió del sistema de fitxers". Això vol dir que si a un ordinador quan vaig crear l'usb jo era l'usuari amb UID 1019, per exemple, només el podré obrir a aquell ordinador o a d'altres si soc l'usuari amb UID 1019, fins i tot a altres sistemes on l'usuari 1019 és unaltre.

Solució: no sel.leccionar l'opció "pendre posesió del sistema de fitxers", o formatejar FAT.