Re: miniconf a barcelona

On Mon, Oct 07, 2013 at 11:32:11PM +0200, Mònica Ramírez Arceda wrote:

> Jo crec que pot ser un bon lloc. Com que veig que potser quedem aquest
> dissabte 12, amb quant temps has d'avisar per reservar-lo? Estarà obert
> el 12 (que és festiu)?

Les vegades que hi hem anat, hem demanat permís al migdia per anar-hi
la mateixa tarda. En tot cas, intentaré acostar-m'hi, si puc demà, i
preguntaria si és factible i si obren dissabte.

Que parlant de dissabte, potser jo sigui dubte a la tarda (ja he
editat el Dudle).

Vagi bé.

--
Adrià García-Alzórriz
adria@fsfe.org

Aunque el vivir es incierto, nadie en la víspera ha muerto.