Re: miniconf a barcelona

On Sun, 2013-10-06 at 18:07 +0200, Adrià wrote:

> No recordo el nom exacte (han obert no fa massa), però està al carrer St
> Antoni Mª Claret 136, fent cantonada amb Marina.
>
> De ser aquest el lloc de trobada, ja ho concretaria arribat el moment.

Jo crec que pot ser un bon lloc. Com que veig que potser quedem aquest
dissabte 12, amb quant temps has d'avisar per reservar-lo? Estarà obert
el 12 (que és festiu)?

Posem com a límit dimecres a la nit per decidir quan i on quedem?

D'alta banda, he creat un pad amb un esbós d'ordre del dia. Si us plau,
afegiu tot allò que creieu convenient parlar:

https://pad.riseup.net/p/reunio_minidebconf_oct_2013

Salut!
Mònica