Re: miniconf a barcelona

On Tue, Oct 01, 2013 at 10:50:27AM +0200, Mònica Ramírez Arceda wrote:
> De la setmana del 14 al 20 d'octubre a mi em van bé els matins de
> dilluns a dijous, però suposo que és més realista fer-ho algun moment
> del cap de setmana. Com ho veieu?

Jo quedaria segons les preferències de la majoria de la gent
interessada. Personalment, un cap de setmana (potser algun vespre
també).

> Respecte el lloc, alguna idea?

Hi ha un bar _a prop_ de Sgda Família on hi hem anat algun cop un grup
de +10 persones i ens han deixat un espai per nosaltres (previ permís)
on ens hem pogut reunir. No hi ha consumició obligatòria però prendre
alguna cosa potser és una bona forma de tornar el favor.
Podria preguntar-ho si hi hagués prou gent interessada i la gent veiés
bé un lloc així.

O asseure'ns sota una pineda de Collserola un diumenge assolellat.

Les sales d'estudi de les biblioteques no sé com es gestionen
actualment.
--
Adrià García-Alzórriz
adria@fsfe.org

"Well, that was a piece of cake, eh K-9?"

"Piece of cake, Master?  Radial slice of baked confection ... coefficient of
relevance to Key of Time: zero."
		-- Dr. Who