Re: Obrir la carpeta de baixades de iceweasel

Doncs era això que diu en Joan. Podia haver-me passat mitja vida buscant-ho i no ho hagués trobat (molt intuïtiu no és). Està clar que el que he d'aprendre és a buscar millor per internet, doncs totes les meves cerques m'enviaven a pàgines que no tenien res a veure amb el problema.

Agraït

Ricard

El dia 5 de setembre de 2013 7.57, Joan <joan.sendra@gmail.com> ha escrit:
espero que et serveixi .

Salutacions

El dia 5 de setembre de 2013 0.37, Ricard Pradell <rpbsant@gmail.com> ha escrit:

Hola,

Generalment sempre intento resoldre els problemes de configuració jo mateix investigant per internet, però quan no ho aconsegueixo sé que puc recórrer a la llista. El cas és que no trobo la solució al següent problema. Cada cop que em baixo algun fitxer amb iceweasel, s'obre la finestreta on es mostra la progressió de la baixada, i amb el botó dret pots obrir un menú contextual on entre altres coses pots "obrir la carpeta on es troba". En altres instal·lacións de Debian que tinc, la aplicació triada per a fer això és Nautilus. Però tinc una màquina esquizofrènica que cada cop que trio aquesta opció, intenta obrir la carpeta amb Anjuta (??!!??). Si desinsta·lo Anjuta, ho prova amb Baobab (Gnome disk Analizer). Si desinstal·lo aquest, ho fa amb PCMan.

No he aconseguit trobar a on de iceweasel es configura aquest comportament, i no és a Edita - Preferències - Aplicacions, o al menys jo no veig que Anjuta sigui allà. Em podeu donar un cop de mà?

Gràcies

Ricard