Fwd: miniconf a barcelona

2013/8/17 Mònica Ramírez <monica@probeta.net>
El ds 17 de 08 de 2013 a les 08:05 +0800, en/na alex@probeta.net va
escriure:
> (1) LLOC
>
> Jo tinc alts contactes a la FIB-UPC. Els hi pregunto? Segur que
> s'apunten a oferir el lloc
>
> Tambe a prop esta disponible l'istitut Ausias March, amb una sala
> d'actes, wifi, ample de banda 100Mb/s, cantina i 6 aules informatica

La veritat és que crec que com més cèntric millor. Un altre requisit és
que hi hagi llocs a la vora perquè la gent pugui anar a dinar. A la UPC
aquest tema és una mica més complicat, per aquest motiu l'havia posat en
tercer lloc.

Hola,

Al sentir cèntric i tal, veig que potser faig falta:
Jo estudio informàtica a la Universitat Pompeu Fabra (Campus Poblenou).
Se li diu Campus de la Comunicació perquè també estudien Comunicació Audiovisual i Periodisme. És a dir hi ha infraestructura d'audiovisuals.
Al costat té el centre comercial Glòries i diversos hotels. Està a prop del metro Glòries, i a Clot té Rodalies.
Té una sala d'actes, aules d'informàtica, projectors i aules de pissarra.

Quants dies es vol fer?
Si fos un cap de setmana el recinte està tancat, per tant, es tindria 100% disponible.
Si agafa dies entre setmana el tema de les aules (informàtica, pissarra) no és tan lliure, però sí que es tindria la sala d'actes si no hi ha res més.

Aquests tipus d'actes la universitat els cobra com a lloguer, però si hi ha interès (a consultar) institucional i de professorat, potser es pot ajornar