Re: miniconf a barcelona

On 16/08/13 20:36, Xavier De Yzaguirre i Maura wrote:
> Jo em poso a la vostra disposició per col·laborar.
> Salut noies.
> Joan, no em facis enfadar la Dolça ni la Mònica, que el mon amb dones es
> molt millor que sense.

<mode conya on>
La Dolça i la Mònica em cauen molt bé, pel poc que les conec. Trobo que
la barreja de dona+geek és mooolt atractiva
<mode conya off>

No es tracta de fer enfadar, ni tampoc de fer la rosca o pagafantejar...
Si parlèssim en sèrio et diria que "mimar" les dones, obrir-los la porta
i deixar-les passar, donar per suposar que si punxa una roda al cotxe
has de ser tu el que la canvii (encara que a la pràctica seràs tu :-p )
és una altra forma de masclisme... Jo no estic per això...

Jo puc pensar que homes i dones (per simplificar, sense entrar en
identitats de gènere més complexes) som diferents... Hi ha patrons,
inclinacions, aptituds que, sense ser regla absoluta, si que son regles
generals... També és bonica, la diversitat, si és per aprofitar-la en
positiu, i no per usar-la com a pretext de discriminació, ni positiva ni
negativa). El que no és acceptable és la discriminació.

Els actes de dones (i/o només per a dones) poden caure molt bé entre
l'esquerrositat o el pensament políticament correcte, però no son massa
diferents a l'exemple que posava en un altre missatge dels clubs
gastronòmics bascos a on només accepten homes... Però allò ho
qualificarem de garrulada, i això no ;-)

Tampoc passa res... Hi ha coses moooolt pitjors al món.

Apa, petons per tothom :-p

Joan