Re: miniconf a barcelona

On 16/08/13 20:23, dulzet wrote:
> bones!
> sense ànims de començar un flame... amb aquesta calor! :D

Provaré de no tirar més llenya al foc :-p

> El dia 16 d’agost de 2013 19.49, Joan <arbocenc@calbasi.net
> <mailto:arbocenc@calbasi.net>> ha escrit:
>
>     Jo mai he entès aquestes coses... És una mena de feminisme mal entès...
>     En fi, ja us ho fareu... :-p
>
> no crec que sigui mal entès, en tot cas, la valoració pot ser subjectiva

??

> però dir-ho d'entrada a una proposta que de moment només proposa la
> trobada amb presència de dones (o de qui se senti dona, o derivades)...
> tampoc ho entenc! en fi.. :)

A mi tant me fan aquestes coses... Però em mereixen la mateixa opinió
que els diables de l'Arboç, el poble de la meva família, a on només
deixen entrar-hi dones... En aquest cas ho trobo carrincló (escudant-se
en la tradició, que després es salten per afegir pirotècnia a la
carretillada).

En la lluita contra la desigualtat de gènere hi estem tots implicats,
evidentment, com en altres desigualtats... I els actes només de dones
son molt qüestionables... Recordo les manis del dia de la dona a Barna,
a on un any només hi anaven dones i el següent eren mixtes... No sé si
encara funciona així, però ho trobo una rucada... és com si a una mani a
favor del dret a decidir només poguéssim anar els catalans... De veritat
que no ho entenc...

Però, mira, jo a la mani del dia de la dona, no hi anava (ni ganes), i
ja està ;-) I no serà perquè tingui una engruna de masclista (a part de
les provocacions habituals en algú amb pell de troll com jo :-D )

> en un món o camp com el nostre on la presència i la visibilització és
> minoritària crec que és necessari i positiu quelcom així!

Per?? Ara els homes també faran actes relacionats amb el magisteri o amb
la infermeria simplement perquè PEL QUE SIGUI hi ha menys vocació
masculina??

La manca de dones com a programadores no te a veure amb cap
discriminació (com a mínim als països occidentals), sinó per la mateixa
manera que hi ha menys dones en el colectiu de pirats per les
harley-davison o pels jocs informàtics, en el món de l'steampunk i
altres frikades per l'estil... I per la mateixa raó que hi ha més dones
interessades en les energies i altres pseudociències... Hi ha coses que
tenen "algun" fonament biològic, i no només cultural, i negar-lo és com
negar que el Sol escalfa... Una altra cosa és que sigui un pretext per
discriminar ningú ;-)

 en tot cas, jo
> no entenc que algu ho jutgi només pel fet de no sentir-s'hi cridat...

També critico que les dones no puguin formar part dels diables de
l'Arboç o de nosequines colles de les festes majors basques... No em
criden ni allà ni aquí... Però no m'agrada el concepte ;-) Tampoc
m'agraden les quotes als parlaments, etc. perquè, al meu entendre,
minoritzen a les dones... I ja sé que és molt "guai" :-)

De totes maneres, hi ha coses pitjors al món :-p

> potser ho dius ben dit però també pot resultar molest. i jo tampoc vull
> ser ofensiva però m'he vist amb les ganes de dir alguna cosa, potser per
> com planteges la questió :)
>

>     Jo, com que no soc ni dona ni pagafantes, doncs m'ho miraré des de la
>     barrera :-D
>
> què té a veure ser o no un pagafantes...? :)

Coses meves ;-) I dels pagafantes :-)

>     Pd.: el dia que s'organitzin xerrades de debian amb la "peculiaritat" de
>     què els ponents duguin barba potser m'hi apunto!
>
> tot pot ser en aquest món!

No seré jo qui proposi actes no inclusius (excloents ;-) ).

>     Salut a totes I TOTES,
>

> salut i llibertat per totes

I tant... també pels diables de l'Arboç?

Fins ara,

Joan