Re: miniconf a barcelona

Jo em poso a la vostra disposició per col·laborar.
Salut noies.
Joan, no em facis enfadar la Dolça ni la Mònica, que el mon amb dones es molt millor que sense.

Xavier De Yzaguirre

xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El dia 16 d’agost de 2013 20.23, dulzet <dulzet@gmail.com> ha escrit:
bones!
sense ànims de començar un flame... amb aquesta calor! :D

El dia 16 d’agost de 2013 19.49, Joan <arbocenc@calbasi.net> ha escrit:

Jo mai he entès aquestes coses... És una mena de feminisme mal entès...
En fi, ja us ho fareu... :-p
no crec que sigui mal entès, en tot cas, la valoració pot ser subjectiva però dir-ho d'entrada a una proposta que de moment només proposa la trobada amb presència de dones (o de qui se senti dona, o derivades)... tampoc ho entenc! en fi.. :)

en un món o camp com el nostre on la presència i la visibilització és minoritària crec que és necessari i positiu quelcom així! en tot cas, jo no entenc que algu ho jutgi només pel fet de no sentir-s'hi cridat... i potser ho dius ben dit però també pot resultar molest. i jo tampoc vull ser ofensiva però m'he vist amb les ganes de dir alguna cosa, potser per com planteges la questió :)

Jo, com que no soc ni dona ni pagafantes, doncs m'ho miraré des de la
barrera :-D
què té a veure ser o no un pagafantes...? :)

Pd.: el dia que s'organitzin xerrades de debian amb la "peculiaritat" de
què els ponents duguin barba potser m'hi apunto!
tot pot ser en aquest món!

Salut a totes I TOTES,

salut i llibertat per totes
Joan

i mònica, moltes gràcies per la iniciativa! jo no sé si em convé involucrar-m'hi molt, però de segur que (encara que potser em posi barba) m'hi acostaré o m'agradarà col.laborar-hi. :D

que vagi molt bé per la debconf!

petons!