Re: Nucli 3.10 i bcache

Hola,

Uso debian wheezy, i vaig amb un kernel 3.2.46 ... el que m'instal·la
per defecte ... no toco res, ja que no ho necessito
Ja ha sortit el kernel 3.10 ??
Carai carai, com evoluciona tot plegat!!!

Per cert, m'imagino que estàs amb inestable o testing, no ?
Gràcies i perdona el rollo ...
Fins ara!

El 11 de juliol de 2013 21.21, Josep Lladonosa <jlladono@gmail.com> ha escrit: