Re: pregunta backup encriptat

Hola,

 Jo faig servir això del dm-crypt al disc usb on guardo encriptades les
còpies de seguretat y al pendrive. Aquí hi tinc un fitxer encriptat amb
les dades que no vull que hi pugui accedir ningú si el perdo.

 No sé gran cosa de quina solució és més ràpida o més segura però sé que
l'opció proposada pel Hubble és la que em permet treballar amb Debian
(via dm-crypt) i en màquines amb Win sense problema (via FreeOTFE
[1,2]).

> 6.- Per muntar-los a m$win necessites que el win tingui algun programa per desxifrar-lo, no es nadiu a win. per una altra part win (els que jo conec, fins XP) no suporten 2 particions a un USB (així portes un programa a part per desxifrar). O sigui, que per win la solució no és universal com als linux.

 No es necessari instal·lar rés a la màquina hoste del pendrive.
L'aplicació FreeOTFE es pot guardar al mateix pendrive. Fent-la correr
permet l'accés i modificació de les dades encriptades. Fa anys que hi
treballo així, mai he tingut cap problema. Per sort tampoc he perdut el
pendrive.

 Salut, seny i peles,

 robert

[1]